onsdag 24. april 2013

Vår 2013

Om dagen arbeider jeg med rene, klare former som jeg spiller opp mot hverandre, gjerne i sort og hvitt. Jeg jobber med ideer jeg har hentet fra en tur til Ole Larsens verksted i Helsingborg. Det å jobbe med kreative og flinke  mennesker har alltid smittet over på meg og slik ble det også der nede. Jeg møtte folk som virkelig kan grafikk og det inspirerte meg noe veldig. Dristige og spennende ideer dukket opp. Vi arbeidet sammen en hektisk uke og jeg må si jeg er utrolig fornøyd med resultatet.

Nå planlegger jeg en tur tilbake for å jobbe videre med disse ideene, men hvem vet når jeg er der, kanskje kommer det andre enda mer spennende ideer


Her er foto av noen av bildene. Det er min atelierkollega Elin Mack som har hjulpet meg.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar